27 nov 2013

CAP DE REN- cabeza de reno

L'estil nòrdic, és un estil que m'encanta. 
Em transmet tranquil·litat, calidesa, i moltíssima inspiració. Per això, des del principi que començàrem a pensar amb la nostra nova casa, tant en Miquel com jo vam tenir clar quin era estil que volíem.

Les vegades que vam haver de repetir... minimalista???? NOoOooo!! estil nòrdic! Per això, qui ens visita, descobreix que allò tan blanc resulta que no és tan fred! sinó més bé suau i relaxant... El color blanc i el color fusta de roure natural, predomina dins les pareds de casa nostra. I sincerament... fa 4 setmanes que ens hi hem instal·lat i ens hi sentim... mmmmmmmmmmm... com a casa! 

Un dels detalls que, per  a  mi, representa l'estil nòrdic, és el cap de ren. El volia sí o sí, i tenia molt clar quin. Per això va ser el primer que vaig fer al meu taller nou ;) ( si, si... aviat obriré alguna finestreta perquè el puguís veure).
Alguna amiga va posar el crit al cel! Però no puc aturar de mirar-ho amb orgull quan estic asseguda a la màquina de cosir o a la taula de feina!
______________
El estilo nórdico , es un estilo que me encanta .
Me transmite tranquilidad , calidez , y muchísima inspiración . Por ello , desde el principio que empezamos a pensar con nuestra nueva casa , tanto Miguel como yo tuvimos claro cuál era estilo que queríamos .

Las veces que tuvimos que repetir ... minimalista ? ? ? ? Noooooo ! estilo nórdico ! Por eso, quien nos visita, descubre que aquello tan blanco resulta que no es tan frío ! sino más bien suave y relajante ... El color blanco y el color madera de roble natural , predomina dentro de las paredes de nuestra casa. Y sinceramente ... hace 4 semanas que nos hemos instalado y nos sentimos ... mmmmmmmmmmm ... como en casa !

Uno de los detalles que , para mí , representa el estilo nórdico , es la cabeza de reno. Lo quería sí o sí , y tenía muy claro cuál . Por eso fue lo primero que hice en mi taller nuevo ;) (si, si ... pronto abriré alguna ventanilla para que lo puedas ver) .
Alguna amiga puso el grito en el cielo ! Pero no puedo parar de mirarlo con orgullo cuando estoy sentada en la máquina de coser  o en la mesa de trabajo!








1 comentario:

  1. Uauuuuuu!!!!!! m'encanta !!!!! si ja dic jo que ets una artista. Pero ara que ja el tens acabat, ja pots venir a ballar que et trobam a faltar. Molts petonets guapa.

    ResponderEliminar