2 may 2018

PROCÉS D'ELABORACIÓ DEL QUIETBOOK - Proceso de elaboración del quietbook

 Vos va agradar el quietbook?  Avui podreu veure un poc el procés, i ja  podeu imaginar el taller! Coses per tot!!!
Després d'inspirar-me amb vertaders artistes de pinterest o instagram, en el meu bulletjournal vaig fer un disseny de les pàgines que volia fer. Algunes les vaig modificar, altres una vegada estava en feina ni em vaig plantejar fer-les i n'hi va haver que les tenia tan clares dins el meu cap, que sortiren sense voler...
 Pel que fa als materials, principalment vaig emprar feltre, però també cordons, bolles, botons... I em vaig decidir a emprar anelles per si en un futur volia llevar o afegir pàgines.

Si vos animau i teniu dubtes puc ajudar amb el que necessiteu!
______________________
¿Os gustó el quietbook? Hoy pueden ver un poco el proceso y ya podéis imaginar el taller! Cosas por todo !!!

Después de inspirarme con verdaderos artistas de pinterest o instagram, en mi bulletjournal hice un diseño de las páginas que quería hacer. Algunas las modifiqué, otras una vez estaba en faena ni me planteé hacerlas y hubo que las tenía tan claras en mi cabeza, que salieron sin querer ...

  En cuanto a los materiales, principalmente utilicé fieltro, pero también cordones, bolas, botones ... Y me decidí a emplear anillas por si en un futuro quería quitar o añadir páginas.

Si os animáis y tienes dudas,  puedo ayudar con lo que necesitéis !









No hay comentarios:

Publicar un comentario