10 oct 2018

FESTA CACTUS ( 3 anys) - Fiesta cactus (3 años)

Quin desastre, quin descontrol! Qui em segueix per instagram (@777inspiracions), sabreu que la meva inspiració i creativitat està al mínim. 
Pens que un possible "culpable" és el petit que duc dins la panxa, l'esgotament que duc sobre no em deixa temps per fer una de les coses que més m'agraden que es crear, fotografiar i compartir. 
Però si que tenc algunes cosetes pendents per publicar que us podré anar mostrant. 
Una de les publicacions més urgents eren les festes d'aniversari de na Paula, ja que d'aquí uns mesos ja en farà 4 i per aquí encara no he compartit com varen ser les seves festes. 
Avui us mostr la primera que vàrem fer. Aquesta vegada li vaig demanar de que la volia i em va dir:
" de color blau, verd i rosa"
Li vaig proposar dos temes més concrets: tropical o cactus ( amb imatges perquè entengués de que parlava) i ho va tenir clar. CACTUS. Així que, ja teniem temàtica i feina per fer!
_____________________________
¡Qué desastre, qué descontrol! Quien me sigue por instagram (@ 777inspiracions), sabréis que mi inspiración y creatividad está al mínimo.
Pienso que un posible "culpable" es el pequeño que llevo en la barriga, el agotamiento que llevo encima no me deja tiempo para hacer una de las cosas que más me gustan que es crear, fotografiar y compartir.
Pero si que tengo algunas cositas pendientes por publicar que podré ir mostrando.
Una de las publicaciones más urgentes eran las fiestas de cumpleaños de Paula, ya que dentro de unos meses ya hará 4 y por aquí aún no he compartido como fueron sus fiestas.
Hoy os enseño la primera que hicimos. Esta vez le pedí de que la quería y me dijo: "De color azul, verde y rosa"
Le propuse dos temas más concretos: tropical o cactus (con imágenes para que entendiera de que hablaba) y lo tuvo claro. CACTUS. Así que, ya teníamos temática y trabajo por hacer!












Les imatges no són de massa qualitat, el fet de fer la festa a un espai tancat i sense llum natural no deixa que es vegi al 100% com va quedar, però he de dir que va ser un èxit. Na Paula va quedar encantada!!
________________________________

Las imágenes no son de demasiada calidad, el hecho de hacer la fiesta en un espacio cerrado y sin luz natural no deja que se vea al 100% como quedó, pero tengo que decir que fue un éxito. Paula quedó encantada !!

No hay comentarios:

Publicar un comentario