24 oct 2018

GALETES CACTUS - Galletas cactus

Ja es tradició a les festes de na Paula, fer galetes de mantequilla. Normalment aprofit per comprar un motlle amb la forma de la temàtica, però en aquesta ocasió em va costar moltíssim trobar un cactus! O em sortia caríssim o m'arribava molt tard, per tant vaig decidir agafar un cuter ( amb una cutxilla nova) i donar-li jo mateixa la forma. 
A més a la pasta li vaig posar colorant verd! Però el resultat  final va ser un poc desastre. En cruu es veia preciós, però ja fet el color verd desapareixia. Tot i així van ser boníssimes!
________________
Ya es tradición en las fiestas de Paula, hacer galletas de mantequilla. Normalmente aprovecho para comprar un molde con la forma de la temática, pero en esta ocasión  me costó muchísimo encontrar un cactus! O me salía carísimo o me llegaba muy tarde, así que decidí coger un cuter (con una cuchilla nueva) y darle yo misma la forma.

Además a la pasta le puse colorante verde! Pero el resultado final fue un poco desastre. En cruda se veía precioso, pero ya hecho el color verde desaparecía. ¡Aun así fueron buenísimas!





Aquí teniu la recepta, jo normalment faig la meitat i en surten moltes!
  • 125g de mantequilla
  • 160g de sucre
  • 2 ous
  • 450g de farina
  • vainilla o rayadura de llimona
  • 1 sobre de llevat
    • 10 min al forn a 180ºC
_______________________________________________


Aquí tenéis la receta, yo normalmente hago la mitad y ¡salen muchas!
  • 125g de mantequilla
  • 160g de azúcar
  • 2 huevos
  • 450g de harina
  • vainilla o rayadura de limón
  • 1 sobre de levadura
    • 10 min al horno a 180ºC


No hay comentarios:

Publicar un comentario