24 mar 2020

MATRIOSKAS DE PAPER- Matrioskas de paper


Hola! He tornat! I és que ara més que mai necessitam INSPIRACIÓ! 
Mai m'hagués imaginat que tornaria i el món estaria així com està ara, però hem de ser forts i positius! D'aquesta en sortirem i més reforçats que mai!!!

Així com pugui aniré fent publicacions, i veureu que en algunes fotos sortim molt "fresquets",  i no és que el estar tancats a casa ens hagi fet perdre els papers, sinó que moltes d'aquests fotos les vaig fer durant l'estiu, i ara surten a la llum.

Per què decideixo activar-me ara?
1) com he dit al principi, ara necessitam idees, inspiració, i tenc la necessitat de compartir algunes cosetes que tenc guardades per aquí. Duc 6 anys fent-ho, i no ho faré ara? 
2) Ara mateix les classes que faig als meus alumnes són virtuals, i he pensat que el meu bloc podria ser una eina per compartir amb ells manualitats i així puguin fer-les a casa. 
3) tenc més temps. O no. 

MOLTS D'ÀNIMS PER AQUESTS MOMENTS!

Avui duc unes "Matrioskas" de paper, les vaig fer jo i na Paula després ho va decorar. Encara ara roden per casa i li encanta jugar amb elles. 
_________________________
¡Hola! ¡He vuelto! Y es que ahora más que nunca necesitamos  INSPIRACIÓN!

Nunca me hubiera imaginado que volvería y el mundo estaría así como está ahora, pero debemos ser fuertes y positivos! ¡De esta saldremos y más reforzados que nunca !!!

Así como pueda iré haciendo publicaciones, y veréis que en algunas fotos salimos muy "fresquitos", y no es que el estar encerrados en casa nos haya hecho perder los papeles, sino que muchas de estas fotos las hice durante el verano, y ahora salen a la luz.

¿Por qué decido activarme ahora?

1) como he dicho al principio, ahora necesitamos ideas, inspiración, y tengo la necesidad de compartir algunas cosas que tengo guardadas por ahí. Llevo 6 años haciéndolo, ¿y no lo haré ahora?

2) Ahora mismo las clases que hago a mis alumnos son virtuales, y he pensado que mi blog podría ser una herramienta para compartir con ellos manualidades y así puedan hacerlas en casa.

3) tengo más tiempo. O no.

MUCHOS ÁNIMOS PARA ESTOS MOMENTOS!

Hoy os llevo unas "Matrioskas" de papel, yo las hice y Paula las decoró. A día de hoy aun ruedan por casa y le encanta jugar con ellas. 













No hay comentarios:

Publicar un comentario