12 abr 2011

"MUÑECA DE TRAPO"

La me va padrina era una artista. Sempre que cream (tant la meva germana, cosina, jo...) sabem que ens ve d'ella. Ara fa un any ens va deixar, però quan jo era petita va crear això exclusivament per a jo. Abans només veia un tros de padaç amb un vestit fet de ganxet... després de molts d'anys valor aquesta "pepa" d'ulls grossos que em vigilen dia a dia...
La llista de les seves obres d'art és llarga... per això aprofitaré aquest blog per mostrar-ho!
________________________________
Mi_abuela era una artista. Siempre que creamos (tanto mi hermana, prima, yo...) sabemos que nos viene de ella. Hace un año nos dejó, pero cuando yo era pequeña, creó esto exclusivamente para mi. 
Antes sólo veía un trozo de trapo con un vestido hecho de ganchillo ... Ahora, después de muchos años valoro esta muñeca de ojos grandes que me vigilan día a día ...
La lista de sus obras de arte es larga ... por eso aprovecharé este blog para mostrarlo!

No hay comentarios:

Publicar un comentario