8 ago 2011

CUINAM AMB FELTRE

Aquest cap de setmana he estat experimentant amb el feltre, un material molt fàcil d'emprar a l'hora de cosir (ho diu una que no té massa idea d'agafar fil i agulla),però que amb la tonteria m'he animat... i aviat podreu veure el resultat de les meves primeres inspiracions. Aquí us deix unes imatges, creacions d'una dona japonesa que es dedica a fer coses espectaculars! Menjar amb feltre!!!. A més podeu visitar la seva pàgina i si us interesa comprar els patrons, sinó també hi ha la possibilitat d'agafar idees i improvisar!!  Jo vaig alucinar quan vaig veure aquestes obres d'art, i vaig entendre, que encara em queda molt de camí per recorrer...
________________________
Este fin de semana he estado experimentando con el fieltro, un material muy fácil de usar a la hora de coser (lo dice una que no tiene mucha idea de coger hilo aguja), pero que con la tontería me he animado ... y pronto podréis ver el resultado de mis primeras inspiraciones. Aquí os dejo unas imágenes, creaciones de una mujer japonesa que se dedica a hacer cosas espectaculares! Comida con fieltroAdemás podéis visitar su página y si os interesa comprar los patrones, sino también existe la posibilidad de tomar ideas e improvisar! Yo aluciné cuando vi estas obras de arte, y entendí, que aún me queda mucho camino por recorrer ...
NO VOS ENTREN GANES DE MENJAR?
______________

¿NO OS ENTRAN GANAS DE COMER?

2 comentarios: