8 sept 2011

PINTAM LA PARED - Pintamos la pared

Al 2006 vaig decidir fer una canvi a la meva vida, i dins aquest canvi també va entrar donar uns aires nous i alegres a la meva habitació. Per aquella època vaig comprar una colxa i un coixi a IKEA que em tenien loca! i  em vaig decidir a agafar pinzell i pintura i pintar la pared!
uns anys més tard vaig fer un canvi encara més gros... partir a Menorca,ara la meva pared està lluny, encara que quan visit la meva illa i dorm a la meva habitació... m'agrada veure-la.
______________________________
En 2006 decidí hacer un cambio de en mi vida, y dentro de este cambio también entró dar unos aires nuevos y alegres en mi habitación. Por aquella época compré una colcha y un cojín en IKEA que me tenían loca! y me decidí a coger pincel y pintura y pintar la pared!
Unos años más tarde hice un cambio aún más grande ... irme a vivir a Menorca, ahora mi pared está lejos, aunque cuando visito mi isla, mi habitación... me gusta verla!



No hay comentarios:

Publicar un comentario