1 sept 2011

"VUELTA AL COLE"

Com cada setembre , durant aquests darrers 22 anys... he fet el mateix que avui: preparar l'agenda, la llibreta i l'estoig. Durant molts anys com alumna, ara des de fa 4 anys com a mestra. I pensar que el resta de la meva vida hauré de fer el mateix... i ojala que duri molt i ho faci cada any amb tanta il·lusió i nirvis. 
Enguany és un any de canvis. I per començar bé, he creat el meu propi estoig! 
ESPER QUE EM DONI SORT!
BON CURS A TOTS/ES!
_____________________
Como cada septiembre, durante estos últimos 22 años ... he hecho lo mismo que hoy: preparar la agenda, la libreta y el estuche. Durante muchos años como alumna, ahora desde hace 4 años como maestra. Y pensar que el resto de mi vida tendré que hacer lo mismo ... y ojala que dure mucho y lo haga cada año, con tanta ilusión y nervios.
Este año es un año de cambios. Y para empezar bien, he creado mi propio estuche!
ESPERO QUE ME  SUERTE!
BUEN CURSO A TODOS/AS!



3 comentarios:

  1. Sort en la teva nova escola. M'hos veim prest.

    ResponderEliminar
  2. "Me gusta"
    Ei MAria del MAr! sa cremallera la pots cosir a mà? jo no ho havia intentat pq pensava que no podria....ja me diras coses!
    (Jess)

    ResponderEliminar
  3. Si, està tot cosit a mà!! Encara que se me va fer llarg i pesat ( tot era igual) i amb una màquina de cosir segur que ha de ser super ràpid! El resultat final no ha quedat malament, i cada dia ho duc a escola i de moment aguanta... ara veurem per quan de temps! Un beso jess!!!

    ResponderEliminar