6 oct 2011

MONEDERS I CARTERES - Monederos y carteras

Ara que tenc un grup al facebook, tenc més contacte amb la gent que visita el meu bloc, i molts/es em demanen tutorials per poder crear coses. 
Na Natàlia, em va demanar idees per fer una cartera. Aquí deix un recull que he anat trobant amb l'enllaç dels tutorials corresponents. Esper que li puguin servir!


Aprofit per donar les GRÀCIES a  tota aquella gent que segueix 777inspiracions!
____________________
Ahora que tengo un grupo en facebook, tengo más contacto con la gente que visita mi blog, y muchos / as me piden tutoriales para crear cosas.
Na Natalia, me pidió ideas para hacer una cartera. Aquí dejo una recopilación que heido encontrando con el enlace de los tutoriales correspondientes. Espero que le puedan servir!

Aprovecho para dar las GRACIAS a toda aquella gente que sigue 777inspiracions!





No hay comentarios:

Publicar un comentario