8 nov 2011

LA MEVA COL·LECCIÓ DE TELES- Mi colección de telas

Pel pont de l'1 de Novembre vaig anar a fer una visita a la meva estimada illa ( Mallorca) i a la meva gent.
durant aquells dies vaig visitar una tenda de manualitats... Vaig fer una hora allà dintre! i vaig comprar  precioses teles! Allò era un paradís! Colors vius, dibuixos senzills...és a dir, tot allò que cercava! 
Si teniu l'oportunitat de visitar aquesta tenda a Inca("es taller") per comprar teles, no ho deixeu passar!
______________________
Por el puente del 1 de Noviembre  fui a hacer una visita a mi querida isla (Mallorca) y mi gente.
Durante esos días visité una tienda de manualidades ... ¡estuve una hora allí dentro! y compré preciosas telas! Aquello era un paraíso! Colores vivos, dibujos sencillos ... es decir, todo lo que buscaba!
Si tenéis la oportunidad de visitar esta tienda en Inca ("Es taller") para comprar telas, no lo dejéis pasar!








No hay comentarios:

Publicar un comentario