13 jun 2012

CAMINANT PER ASTÚRIES... - caminando por Asturias......

"Caminant per Astúries amb na Mariona", és un regal que vàrem fer els meus alumnes i jo, per una mestra molt especial, ja que va deixar la seva rutina diària per acompanyar-nos a Astúries durant una setmana. L'experiència va ser inoblidable! i na Mariona es mereixia un record així com cal!
Cada un va fer un escrit recordant moments polits viscuts amb ella, i ho varen completar amb dibuixets i fotos. Llavors jo vaig posar alguns detalls, com les cintes japonesses Washi Tape (als alumnes els hi va encantar!), i per acabar vaig convertir la llibreta en una espècie de calendari de tauleta. Aquí vos deix el resultat!
Per cert, a na Mariona li va encantar! :) 
________________
"Caminando por Asturias con Mariona", es un regalo que hicimos mis alumnos y yo,para una maestra muy especial, ya que dejó su rutina diaria para acompañarnos a Asturias durante una semana. La experiencia fue inolvidable! y Mariona se merecía un recuerdo así como es debido! Cada uno hizo un escrito recordando momentos bonitos vividos con ella en el viaje, y lo completaron con dibujitos y fotos. Entonces yo puse algunos detalles, con las cintas japonesas Washi Tape (¡a  los alumnos les encantó!) Y para acabar convertí la libreta en una especie de calendario de mesa. Aquí os dejo el resultado!
 Por cierto, a Mariona le encantó! :)








No hay comentarios:

Publicar un comentario