26 nov 2012

ANIVERSARI XAVIER- cumpleaños Xavier

Dissabte em vaig estrenar com a "decoradora d'aniversaris"!! I em va encantar! El fill de la meva amiga cumplia el seu primer anyet, i es mereixia que fos molt especial! Així que, a partir de 4 colors i algunes idees, aquest va ser el resultat!! 
___________
El sábado me estrené como "decoradora de cumpleaños"! Y me encantó! El hijo de mi amiga cumplía su primer añito, y se merecía que fuera muy especial! Así que, a partir de 4 colores y algunas ideas, éste fue el resultado!











6 comentarios:

  1. Què xuluuuu!! Ja sé qui m'ajudarà a ns cumples den Jan ;)

    ResponderEliminar
  2. De dalt de tot Maria del Mar, ja pots comensar a pensar en el cumple dels 2 anys i pensa que aixó es repeteix any rera any i t'hauras d'anar superant.... comensa a pensar....

    Susana

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Jjajaja es ben cert... Però cap problema!encara m queden idees dins el cap,i amb un any,tnc teeeeemp per pensar!!!;-)

      Eliminar
  3. Maria del Mar!!! me va encantar!!! vas quedar de dalt de tot!!! vas ser la segona protagonista de sa festa!!! Bego

    ResponderEliminar