17 dic 2012

BICICLETA ACABADA!

Fa tant de temps que ho vaig començar, que segurament molts/es ja ni ho recordareu. (enllaç recordatori)
Vaig fer una bicicleta, emprant una eina de gravat, amb la finalitat de fer un clauer. Vaig aparcar aquesta feina... i va desaparèixer del meu cap! L'altre dia la vaig trobar i a la fi, la vaig acabar!! 
_____________
Hace tanto tiempo que lo empecé, que seguramente muchos / as ya ni lo recordaréis. ( enlace recordatorio)
Hice una bicicleta, utilizando una herramienta de grabado, con el fin de hacer un llavero. Aparqué este trabajo ... y desapareció de mi cabeza! El otro día lo encontré y al fin, lo acabé!

2 comentarios:

  1. A tardat, pero t'ha quedat xulísimaaaaaa.... besos

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajjaja tu ho saps més que ningú el que ha tardat!! Lo bo es fa esperar... ;)

      Eliminar