18 feb 2013

TALLER DE PUNT

Quin dissabte més fantàstic! Un bar, agulles, llanes de preciosos colors i una mestra encantadora que ens va ensenyar a fer punt!
Jo ja fa molts anys em vaig fer una bufanda. La meva mare, que és una artista, em va ensenyar a fer un punt. Encara guardo  amb molt de carinyo aquesta bufanda... però la veritat ja no recordava ni de com agafar les agulles. Per això em vaig apuntar al taller de punt, organitzat per CONFETTI i TALLER DE PUNT.
Ens van mostar com fer diferents punts, per tal de poder triar el que més ens agradava i fer-nos un coll calentet amb dos botons de fusta. Ara que ja sóc a casa, he  fet i desfet els punts mil vegades... perquè vull gravar els moviments dins el meu cap! Però en tenir el coll fet, promet compartir-ho amb tots vosaltres!
En definitiva... un èxit de taller!
_____________________________
¡Qué sábado más fantástico! Un bar, agujas, lanas de preciosos colores y una maestra encantadora que nos enseñó a hacer punto!
Yo ya hace muchos años me hice una bufanda. Mi madre, que es una artista, me enseñó a hacer un punto. Aún guardo con mucho cariño esta bufanda ... pero la verdad ya no recordaba ni de cómo coger las agujas. Por eso me apunté al taller de punto, organizado por CONFETTI y TALLER DE PUNT.
Nos enseñó cómo hacer diferentes puntos, para poder elegir el que más nos gustaba y hacernos un cuello calentito con dos botones de madera. Ahora que ya estoy en casa, he hecho y deshecho los puntos mil veces ... porque quiero grabar los movimientos en mi cabeza! Pero al tener el cuello hecho, prometo compartirlo con todos vosotros!
En definitiva ... un éxito de taller!







 Na Judit en tot moment ens va ajudar i guiar! Molt bona mestra de punt!!
_________
¡Judit en todo momento nos ayudó y guió! ¡Muy buena maestra de punto!

No hay comentarios:

Publicar un comentario