18 mar 2013

2 ANYS- 2 años

Avui estam de celebració!!! 
777 inspiracions fa 2 anys!!
I sembla que era ahir que tenia mil idees dins el cap i vaig decidir endinsar-me dins aquest món!
Sincerament cada dia que passa estic més contenta de com ha anat evolucionant aquest petit projecte. 
Sé que molta gent em segueix, de Menorca, Mallorca i molts altres llocs d'Espanya i del món.
A vosaltres us don les GRÀCIES! Per cada visita, cada comentari, cada m'agrada al facebook , per les  precioses paraules que m'arriben dia a dia de vosaltres i per la confiança que posau en mi a l'hora de fer algun regal o detall per alguna persona estimada
777 GRÀCIES!
____________________
Hoy estamos de celebración!
¡¡777 inspiraciones hace 2 años!!
Y parece que fue ayer que tenía mil ideas en la cabeza y decidí adentrarme en este mundo!
Sinceramente cada día que pasa estoy más contenta de cómo ha ido evolucionando este pequeño proyecto.
Sé que mucha gente me sigue, de Menorca, Mallorca y muchos otros lugares de España y del mundo.
A vosotros os doy las GRACIAS! Por cada visita, cada comentario, cada me gusta al facebook, por las preciosas palabras que me llegan día a día de vosotros y por la confianza que ponéis en mí a la hora de hacer algún regalo o detalle por alguna persona querida.
777 GRACIAS!



4 comentarios:

  1. Molts anys i que moltes vegades més tel's poguem donar.

    ResponderEliminar
  2. Moltes felicitats! que per molt més podem gaudir de les teves inspiracions!
    Enhorabona!!

    ResponderEliminar
  3. FELICITATS!!! Estic molt contenta que tot continuï igual... M'encanten les teves creacions :)

    ResponderEliminar