15 abr. 2013

PRIMAVERA A MENORCA

Ahir va ser un d'aquests dies que em vaig despertar molt activa! Amb ganes de passejar,fer fotografies plenes de llum,  cercar petits tresors,  disfrutar de l'aire i el sol! 
No sóc de les que va a nedar quan comença a fer uns graus de calor... però si que reconec que la llum de la primevera em carrega d'energia!
Ahir també, va ser d'aquells moments en que t'anadones de lo afortunada que ets al viure a una illa com Menorca. Un matí de platja, arena... un capvespre de camp, insectes i flors. Si es que... no necessitem allunyar-nos per estar al paradís!
_____________________
Ayer fue uno de esos días que me desperté muy activa! Con ganas de pasear, hacer fotografías llenas de luz, buscar pequeños tesoros, disfrutar del aire y el sol!
No soy de las que va a nadar cuando empieza a hacer unos grados de calor ... pero si que reconozco que la luz de la primevera me carga de energía!
Ayer también fue de aquellos momentos en que t'anadones de lo afortunada que eres al vivir en una isla como Menorca. Una mañana de playa, arena ... un atardecer de campo, insectos y flores. Si es que ... no necesitamos alejarnos para estar en el paraíso!






  La petita Laila (que ara està passant una temporada amb nosaltres) va tornar loca remolcant-se per l'arena!
______________________
La pequeña Laila (que ahora está pasando una temporada con nosotros) volvió loca remolcando por la arena!







3 comentarios: