3 may 2013

CAIXA DE POLAROID- caja de polaroid

Aquí teniu el resultat final del segon taller d'scrapbooking. Una locura! El vaig fer pensant amb ella...la meva altra meitat. La meva germana. Que encara que estiguem lluny, ens tenim presents en cada minut de les nostres vides... El regal li va agradar tant que no va poder evitar  emocionar-se. I va ser en aquell moment que em vaig adonar que a ella, mai li havia fet un detall com aquest per recordar-li lo molt que me l'estim!
______________
Aquí tenéis el resultado final del segundo taller de scrapbooking. Una locura! Lo hice pensando en ella ... mi otra mitad. Mi hermana. Que aunque estemos lejos, nos tenemos presentes en cada minuto de nuestras vidas ... El regalo le gustó tanto que no pudo evitar emocionarse. Y fue en ese momento que me di cuenta que a ella, nunca le había hecho un detalle como éste para recordarle lo mucho que la amo!













6 comentarios:

  1. M'encanta !!!! No m'extranya que s'emocionés sa teva germana, a jo em fan aixó i me la menjo a besades. Una pasada, precios !!!

    ResponderEliminar
  2. catimari Llompart3 de mayo de 2013, 10:50

    Hermanita me kede alucinada...me encanto, el mejor regalo q me han echó. ..en esas fotos hay tantísimos momentos vívidos tan buenos.
    Te quiero muchísimo ♥

    ResponderEliminar
  3. Quina preciositat!!!!!!!!!!!!!! És un bon regal!!!!!!!!!!!!!!!

    ResponderEliminar