31 jul 2013

LLIBRETA II- libreta II

Pensaveu que la llibreta era per jo??
Tot allò que vaig creant, poques vegades és per jo. De fet, he de confesar que quan és així... perd la gràcia! 
En aquest cas, la meva amiga Sandra va fer els anys pel mes de Juny. Ella ja sap que per juny, el meu cap està amb l'escola, amb la feina, amb les notes... ( exactament igual que ella), però que una vegada que tot a passat, dedic uns dies a prepar-li alguna cosa. Perquè ella s'ho mereix!! Per estar sempre al meu costat, i protegir-me sempre que ho necessit! 
Juntament amb la llibreta li vaig decorar dos llapisos.( Ikea...  el rei dels llapisos petits!)
_________________
¿Pensabais que la libreta era para yo??
Todo lo que voy creando, pocas veces es para mi. De hecho, he de confesar que cuando  es así... pierde la gracia!
En este caso, mi amiga Sandra cumplió año el mes de Junio​​. Ella ya sabe que en junio, mi cabeza está con la escuela, con el trabajo, con las notas ... (Exactamente igual que ella), pero que una vez que todo ha pasado, dedico unos días a prepararle algo. ¡Porque ella se lo merece! Por estar siempre a mi lado, y protegerme siempre que lo necesito!
Junto con la libreta le decoré dos lápices.(Ikea. .. el rey de los lápices pequeños!)






No hay comentarios:

Publicar un comentario