25 ago 2013

TEMPS- tiempo


A vegades costa dir BASTA. 
En aquesta ocasió ho he vist molt clar. Necessit TEMPS per posar en ordre MIL COSES!! Idees,pensaments, casa, espai de feina... Pensava que podria amb tot, però no és així! I sincerament pens que es millor aturar, que continuar de qualsevol manera. 

Tenc ganes de canvis, tenc ganes de que el dia tengui més hores per poder fer tot allò que vull. Però al no ser possible, he d'aturar i fer un llistat de prioritats. 
777inspiracions és "la nineta dels meus ulls" i per tant no penseu que aturi de fer feina, continuaré, i promet tornar RENOVADA i amb les PILES BEN CARREGADES!

Ens veim prest, MÉS PREST DEL QUE PENSAU! 

DISFRUTAU DELS DARRERS DIES D'AGOST!
________________________
A veces cuesta decir BASTA.
En esta ocasión lo he visto muy claro. Necesito TIEMPO para poner en orden MIL COSAS! Ideas, pensamientos, casa, espacio de trabajo ... Pensaba que podría con todo, pero no es así! Y sinceramente pienso que es mejor parar, que continuar de cualquier manera.

Tengo ganas de cambios, tengo ganas de que el día tenga más horas para poder hacer todo lo que quiero. Pero al no ser posible, he de parar y hacer un listado de prioridades.
777inspiracions es "la niña de mis ojos" y por tanto no penséis que pare de trabajar, seguiré, y prometo volver RENOVADA y con las pilas bien cargadas!

¡Nos vemos pronto, más pronto del qué pensáis!


¡DISFRUTAD DE  LOS ÚLTIMOS DÍAS DE AGOSTO!

No hay comentarios:

Publicar un comentario