23 jul 2014

JARDÍ DE SES BRUIXES

Avui us vull contar un regal molt especial que vaig rebre de part dels meus alumnes ( i famílies), per celebrar que ens haviem casat!
Es tractava d'un tub! Si, si... un tub! de "Menorca por un tubo". Una idea molt original per quan voleu fer un regal i no sabeu qué.
I que hi havia dins aquest tub? Una cata de vins, i un vespre amb berenar inclòs a un hotel-boutique preciós de Maó. Jardí de ses Bruixes.
No hi ha paraules per explicar l'encant de l'hotel, però sí fotos!! vaig tenir la gran sort que em deixaren "passejar" per tot i vaig poder-ne fer moltes!
Els detalls, la decoració... són espectaculars!  També he de dir que ens vàrem sentir molt ben acollits. N' Anja, un encant de dona en tot moment ens va fer sentir com a casa!
Avui podreu veure algunes  HABITACIONS!
_________________________

Hoy os quiero contar un regalo muy especial que recibí de parte de mis alumnos (y familias), para celebrar que nos habíamos casado! 
Se trataba de un tubo! Si, si ... un tubo! de "Menorca por un tubo". Una idea muy original para cuando desea hacer un regalo y no sabe qué. 
¿Y que había dentro de este tubo? Una cata de vinos, y una noche con desayuno incluido en un hotel-boutique precioso de Maó. Jardí de ses bruixes
No hay palabras para explicar el encanto del hotel, pero sí fotos! tuve la gran suerte de que me dejaron "pasear" por todo y pude  hacer muchas!
Los detalles, la decoración ... son espectaculares! También he de decir que nos sentimos muy bien acogidos. Anja, un encanto de mujer en todo momento nos hizo sentir como en casa!
Hoy podréis ver algunas HABITACIONES!


























No hay comentarios:

Publicar un comentario