26 nov 2014

NOU ESTOIG - Nuevo estuche

Bon dia!! perdonau... hi ha dies que m'és impossible poder actualitzar ( com dimecres de la setmana passada), però avui sóc aquí, amb una entrada molt escolar! El meu estoig. 
Enguany no he pogut gaudir de la meva feina com a mestra molta estona ( però l'ocasió ho mereix, aquest cop na Petita Paula és el més important!), però això no va fer que a principi de curs em fes un nou estoig ( que ja era ben hora!) Aquest cop el vaig fer ben gros per així poder-hi guardar de tot i més!
__________________________
Buenos días !! perdonad ... hay días que me es imposible poder actualizar (como el miércoles de la semana pasada), pero hoy estoy aquí, ¡con una entrada muy escolar! Mi estuche. 
Este año no he podido disfrutar de mi trabajo como maestra mucho rato (pero la ocasión lo merece, esta vez la Pequeña Paula es lo más importante!), pero eso no hizo que a principio de curso me hiciera un nuevo estuche (¡que ya era hora!) ¡Esta vez lo hice grande para así poder guardar de todo y más!
Na Laila, sa meva petita i peluda model, moltes vegades no em deixa fer la feina tranquil·la...Encara que la seva companyia és impagable!
________________
Laila, mi pequeña y peluda modelo, muchas veces no me deja hacer el trabajo tranquila... ¡ Aunque su compañía es impagable...

No hay comentarios:

Publicar un comentario