26 ene 2015

AVUI M'INSPIRA... - Hoy me inspira...


Les que estau dins el món dels blocs, sabeu que roden un premis que cada blogger va donant als blocs que més li agrada. Fa temps algunes bloggers em van donar uns premis, que jo vaig agrair de manera infinita! ja que és una manera de donar-te a conèixer i aconseguir més seguidors. 
Normalment aquests premis van acompanyats  d'algun qüestionari que has de respondre en el teu propi bloc.

La veritat que el 2014 va ser un any de vertigen! Ja sabeu que només de preparar la nostra boda, no vaig tenir temps de res! I ara el 2015 amb la petita P... PROMET! 
Així que no vull deixar "tirades" a n'aquestes superbloggers, i encara que no seguesqui el "joc" alguns "avui m'inspira..." aprofitaré per presentar-vos aquestes artistes!  I us anim a que passeu pel seu bloc i fer-vos seguidores!

El bloc d'avui es du Stampink. Na Merce es presenta així:
"Hola, em dic Mercè i m’apassiona el món creatiu, les manualitats, les coses fetes a mà i els petits detalls. La fotografia, les cosetes vintage, la cuina, descobrir llocs amb encant,…"
  I vos assegur que les seves estampacions no deixen indiferent!
___________________________
Las que estáis en el mundo de los blogs, sabéis que ruedan un premios que cada blogger da a los blogs que más le gusta. Hace tiempo algunas bloggers me dieron unos premios, que yo agradecí de manera infinita! ya que es una manera de darte a conocer y conseguir más seguidores.
Normalmente estos premios van acompañados de algún cuestionario que tienes que responder en tu propio blog.

La verdad que en 2014 fue un año de vértigo! Ya sabéis que sólo de preparar nuestra boda, no tuve tiempo de nada! Y ahora en 2015 con la pequeña P ... PROMETE!
Así que no quiero dejar "tiradas" a esa superbloggers, y aunque no siga el "juego",algunos "Hoy me inspira..." aprovecharé para presentaros estas artistas! Y os animo a que paséis por su blog y  haceros seguidoras!

El blog de hoy se lleva Stampink. Na Merce se presenta así:
"Hola, mi nombre Merced y me apasiona el mundo creativo, las manualidades, las cosas hechas a mano y los pequeños detalles. La fotografía, las cositas vintage, la cocina, descubrir lugares con encanto, ..."

   Y os aseguro que sus estampaciones no dejan indiferente!






GRÀCIES MERCÈ PER VISITAR EL MEU BLOC I DONAR-ME EL PREMI!
_____________

GRACIAS MERCÈ PARA VISITAR MI BLOG Y DARME EL PREMIO!



2 comentarios:

  1. Moltíssimes gràcies Maria del Mar!
    Em fa especial il·lusió aquest detall, tenint en compte que el teu blog és un dels meus preferits i que segueixo habitualment ;)

    Una abraçada enorme!!!

    ResponderEliminar