4 feb 2015

CAIXÓ SABATER ( 1a part) - Cajón zapatero ( 1º parte)

Dilluns us vaig xerrar del Chalk Paint. Una pintura que he emprat moltíssim per decorar l'habitació de na Paula. 
Des del principi vaig tenir molt clar que volia una habitació on el blanc fos el color més important, ja que projecte molt de llum, i decorar-la amb coixins, guirnaldes, i tres colors: rosa, menta i groc.

Una de les primeres coses que vaig fer va ser un sabater amb caixons de maduixes ( aquests caixons ja els vaig emprar per decorar la nostra boda, per tant ja estaven pintats de blanc).
_____________________

El lunes os hablé del Chalk Paint. Una pintura que he utilizado muchísimo para decorar la habitación de Paula.
Desde el principio tuve muy claro que quería una habitación donde el blanco fuera el color más importante, ya que proyecta mucha  luz, y decorarla con cojines, guirnaldas, y tres colores: rosa, menta y amarillo.


Una de las primeras cosas que hice fue un zapatero con cajones de fresas (estos cajones ya les emplear para decorar nuestra boda, por lo tanto ya estaban pintados de blanco).


Aprofitant el blanc que hi havia al fons, vaig troquelar estrelles adhesives que em varen servir de plantilla.
_________________
Aprovechando el blanco que había en el fondo, troquelé estrellas adhesivas que me sirvieron de plantilla.


Una vegada la pintura va estar eixuta vaig llevar les estrelles i al final vaig posar una capa de cera blanca.
La setmana que ve veureu el resultat final!!!
____________
Una vez la pintura estuvo seca quité las estrellas y al final puse una capa de cera blanca.
La semana que viene veréis el resultado final!




2 comentarios:

  1. Segur que s'habitació de na Paula deu ser moníssima!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gràcies Júlia! ja vindràs un dia a veure-la en directe! :D

      Eliminar