25 mar 2015

PERXES- Perchas

Recordau la pintura Chalk Paint? Ja us vaig dir que per a l'habitació de na Paula l'havia emprat molt. Una de les coses que vaig fer varen ser els caixons sabater, i avui us vull mostrar unes perxes d'Ikea que vaig tranformar!
I és que la branca penjada a l'habitació com a penjador em té enamorada, i en ella no hi podien penjar qualsevol perxa!
_________________

¿Recordáis la pintura Chalk Paint? Ya os dije que para la habitación Paula la había utilizado mucho. Una de las cosas que hice fueron los cajones zapatero, y hoy os quiero mostrar unas perchas de Ikea que tranformé!
Y es que la rama colgada en la habitación como colgador me tiene enamorada, y en ella no podían colgar cualquier percha!

 ikea




estrelletes de fang blanc i argila polimèrica ( Fimo)
_________
estrellitas de barro blanco y arcilla polimérica ( Fimo)








4 comentarios:

  1. És preciós! Quan ja tenguis tota s'habitació acabada, seria genial que fessis fotos panoràmiques de tot es conjunt de s'habitació! M'encanta!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. hola!!! tot d'una pugui veureu l'habitació ! moltes gràcies per les teves paraules!!!

      Eliminar