2 sept 2015

QUIETBOOK DE COLORS - Quietbook de colores

Pues sí, ahir vaig començar a fer feina. Semblava que mai havia d'arribar aquest moment, de separar-me de sa meva petita, però el dia va arribar, i sincerament pensava que ho duria pitjor... ( de moment)
Però bé, pensant en les hores que na paula estaria sense jo, li vaig fer aquest "quiet book", que tant de moda estan ara. 
M'ha duit feina, la veritat. I més tenint en compte que fa un mes que ho faig. Un dia cosint una cinta, un altre dia la cremallera, un altre la pàgina rosa... però ja unes setmanes ho vaig acabar i per primera vegada tenc una satisfacció plena de veure que allò que faig amb les meves pròpies mans, la meva nina ho disfruta com la que més. Per primera vegada veig davant els meus ulls que la feina feta ha valgut la pena. I automàticament el meu cap comença a pensar que més fer per a ella.

Tenc mil idees de futurs "quietbooks", però sé que ara na Paula no ho disfrutaria... per això hem començat amb els colors i textures. 
Li encanta tocar el cordó vermell, el llacet blanc, els pom-poms verds... recorrer amb els seus ditets cada full, cada trosset de tela... i mentres la meva baba cau a poc a poc, com si mai hagués observat una maneta tocant tela.

Sense dubte un èxit! 
_______________
Pués sí, ayer empecé a trabajar. Parecía que nunca iba a llegar este momento, de separarme de mi pequeña, pero el día llegó, y sinceramente pensaba que lo llevaría peor... ( de momento)
Pero bueno, pensando en las horas que Paula estaría sin mi,le hice este "quiet book", que tan de moda están ahora.
Me ha llevado trabajo, la verdad. Y más teniendo en cuenta que hace un mes que lo hago. Un día cosiendo una cinta, otro día la cremallera, otro la página rosa ... pero ya hace unas semanas lo terminé y por primera vez tengo la satisfacción plena de ver que lo que hago con mis propias manos, mi niña lo disfruta como la que más. Por primera vez veo ante mis ojos que el trabajo realizado ha valido la pena y automáticamente mi cabeza empieza a pensar que más hacer para ella.

Tengo mil ideas de futuros "quietbooks", pero sé que ahora Paula no lo disfrutaría ... por eso hemos empezado con los colores y texturas.
Le encanta tocar el cordón rojo, el lazo blanco, los pom-pones verdes ... recorrer con sus deditos cada hoja, cada pedacito de tela ... y mientras mi baba cae poco a poco, como si nunca hubiera observado una manita tocando tela.

Sin duda un éxito!



















6 comentarios:

  1. Uauuuu !!!! Es una pasada Maria del Mar, ja ho crec que et va dur feina, peró segur na Paula hi pasarà hores descobrint coses en aquest "quiet book"

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Susana! Si... ha duit feina, però ha valgut la pena! Es distreu moltíssim tocant i mirant!! Un beso guapa!

      Eliminar
  2. Sembla que li ha agradat!! Entre colors i textures estarà ben entretinguda :)

    ResponderEliminar
  3. Dona moltíssima feina un quiet book, però és preciós!!! La idea de colors i textures és molt bona, segur que ho disfrutarà molt de temps.

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. he disfrutat moltíssim de fer-ho! els colors i textures és ideal per un menut!

      Eliminar