23 mar 2016

BOTELLES SENSORIALS - Botellas sensoriales

A poc a poc, 777inspiracions es torna a activar!!
Avui botelles sensorials! 
Les coneixeu? N'heu fet alguna vegada? els vostres petits hi han jugat?
Passejant per pinterest les vaig trobar, i quan vaig tenir un moment les vaig fer. He de dir que aquest moment va arribar fa temps. De fet, ara na Paula ja té 13 mesos, i jugam amb les botelles des dels 9 mesos.
Són unes botelles que estimulen els sentits, desperten la curiositat, ajuden a desenvolupar els músculs de les mans...
 I avui vull compartir amb vosaltres com les vaig fer!
____________________
Poco a poco, 777inspiracions se vuelve a activar !!
Hoy botellas sensoriales!
¿Las conocéis? ¿Habéis hecho alguna vez? ¿Vuestros pequeños han jugado?
Paseando por pinterest las encontré, y cuando tuve un momento las hice. Tengo que decir que este momento llegó hace tiempo. De hecho, ahora Paula ya tiene 13 meses, y jugamos con las botellas desde los 9 meses. 
Son unas botellas que estimulan los sentidos, despiertan la curiosidad, ayudan a desarrollar los músculos de las manos ...
¡Y hoy quiero compartir con vosotros como las hice!

Vaig fer sis botelles, tres amb aigua i tres sense. Les botelles amb aigua pesen més, i al principi na Paula les agafava poc. Però les rodava pel terra i veia com es movia el material de dintre ( purpurina, elàstics, pom-poms...). Les botelles sense aigua, vaig posar material per fer renou ( arròs, botons, bolletes...). He de dir que la botella amb arròs és la preferida de sa petita!
Jo vaig elegir aquest material, però tot allò que faci renou i sigui vistós, anirà molt bé!
___________________
Hice seis botellas, tres con agua y tres sin. Las botellas con agua pesan más, y al principio Paula las cogía poco. Pero las rodaba por el suelo y veía como se movía el material de dentro (purpurina, elásticos, pom-poms ...). Las botellas sin agua, puse material para hacer ruido (arroz, botones, bolitas...). He de decir que la botella con arroz es la favorita de la pequeña! 
Yo elegí este material, pero todo lo que haga ruido y sea vistoso, irá muy bien!



Molt important! Sellar les botelles perquè no es puguin obrir! Jo ho vaig fer amb silicona.
_____
Muy importante! Sellar las botellas para que no puedan abrirlas! Y lo hice con silicona.
Na Paula em va ajudar decorant-les amb washi tape!
___________
Paula me ayudó decorándolas con washi tape!


No hay comentarios:

Publicar un comentario