16 mar 2016

JA SÓN 5! - ¡YA SON 5!

ESTIC EMOCIONADA!
Per diversos motius... 
Primer perquè pensava que avui no tindria temps de fer aquesta entrada, i al final, un poc a lo ràpid, l'estic fent!
Segon perquè tenia tantes ganes de tornar... que aquesta ha estat la millor excusa per fer-ho
Tercer... 5 anys. CINC!! Cinc anys que vaig publicar per primera vegada. Record que vaig estar pensant moltíssim quines paraules posar, i només em sortiren 3:
 +*+**pensant, creant , INSPIRANT... *+**+*
__________________________

¡ESTOY EMOCIONADA!
Por diversos motivos ...
Primero porque pensaba que hoy no tendría tiempo de hacer esta entrada, y al final, un poco a lo rápido, la estoy haciendo!
Segundo porque tenía tantas ganas de volver ... que ésta ha sido la mejor excusa para hacerlo
Tercero ... 5 años. CINCO !! Cinco años que publiqué por primera vez. Recuerdo que estuve pensando muchísimo qué palabras poner, y sólo me salieron 3:
  + * + ** Pensando, creando, INSPIRANDO... * + ** + *
Feia molts de mesos que em passava hores i hores davant l'ordinador, mirant blocs, saturant l'ordinador guardant imatges ( el pinterest ni feia menció d'existir),La factoria plastica, Isthar Olivera, Geninne, facil y sencillo... vaig devorar cada una de les seves publicacions, perquè elles sí que foren la meva vertadera inspiració!
 Record la por que tenia a mostrar el que feia,  por al que diran...
 Quina gràcia. Ric quan record el moment que vaig dir als meus familiar que havia fet un bloc, i no acabaven d'entendre que era. 
Record l'alegria que em produia mirar l'apartat "d'estadístiques" i descobrir com el comptador dia a dia anava pujant, i que no només amb visites espanyoles, sinó d'Estats Units, Argentina i fins i tot Russia!!
Record les paraules plenes d'orgull d'en Miquel, cada cop que li mostrava alguna de les meves creacions. Ell, sempre ell, al meu costat i aguantant les meves locures. 

I ara...
Què queda d'aquella loca de fa 5 anys?
Les ganes hi són, les idees també. Ja no estic sola, s'ha afegit a l'equip una petitat mà (promet que apunta maneres!). I el temps... aquest és l'unic que, de tant en tant, em falla...
Així que, i si tornam arrencar? 
Esper que m'hagueu esperat, i em continueu visitant ( ja sigui per aquí com per el facebook),
Jo ja torn a ser aquí!
 _______________________________________

Hacia muchos meses que me pasaba horas y horas delante del ordenador, mirando blogs, saturando el ordenador guardando imágenes (el pinterest ni hacía mención de existir), La factoría plástica, Isthar Olivera, Geninne, fácil y sencillo ... devoré cada una de sus publicaciones , porque ellas sí fueron mi verdadera inspiración!!
 Recuerdo el miedo que tenía a mostrar lo que hacía, miedo al que dirán ...
 Qué gracia. Sonrío cuando recuerdo el momento que dije a mis familiares que había hecho un blog, y no acababan de entender que era.
Recuerdo la alegría que me producía mirar el apartado de "estadísticas" y descubrir cómo el contador día a día iba subiendo, y que no sólo con visitas españolas, sino de Estados Unidos, Argentina e incluso Rusia !!
Recuerdo las palabras llenas de orgullo de Miquel, cada vez que le mostraba alguna de mis creaciones. Él, siempre él, a mi lado y aguantando mis locura.

Y ahora ...
¿Qué queda de aquella loca de hace 5 años?
Las ganas están, las ideas también. Ya no estoy sola, se ha añadido al equipo una pequeña mano (prometo que apunta maneras!). Y el tiempo ... este es el único que, de vez en cuando, me falla ...
Así que, ¿y si volvemos arrancar?
Espero que me hayáis esperado, y me continuéis visitando (ya sea por aquí como por el facebook),
Yo ya he vuelto!!!


2 comentarios:

  1. Benvinguda !!!! Aquí esteim esperant-he. Besitos !!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Moltes gràcies Susana! Tu sempre hi ets!!!!!!!!!!!!! GRÀCIES!!

      Eliminar