13 abr 2016

FESTA DEL VENT - Fiesta del viento


Sí, sembla que era ahir que neixia sa nostra petita. Ara ja comença a tenir la boca plena de dents, va de grapes com un llamp, i ja manda on vol anar i que vol agafar. Ara ja té 14 mesos... i celebrarem els seus 365 primers dies de vida amb una festa preciosa, plena de familia i amics!

3 mesos abans el meu cap va començar a donar voltes. Pensava, cercava idees... i de fons els comentaris del meu home dient-me que m'habia tornat loca!!!! I és que és cert que na Paula es va enterar de poc, però i què? No es mereix una festa com toca??? Clar que sí!!!

Els molinets de vent foren els protagonistes. A partir d'aquesta idea tot va anar sorgint.
He de dir que el mes de febrer, és un mes poc agradable. Fa fred i les coses no llueixen tant com voldries. Ojala hagués pogut montar la festa a l'exterior, un dia de solet i calor. Però aixó era l'únic que no podia controlar, per tant em vaig aguantar i resignada, vaig aceptar que la festa de na Paula sera a un lloc tancat.

A simple vista sembla que hi ha poca cosa feta, però aiiiii... com canvien les coses! Montar una festa amb una petita d'un any és tot un repte!

Tot i així no faltava res. Taula plena de menjar, photocall, fotos de cada mes...
Només em va faltar una cosa:temps. Temps per poder fer fotos en condicions de tot el que havia fet.
Així que compartesc amb voltros algunes de les fotos que vaig fer jo i la meva mare ( que va fer amb tota la bona intensió ). No són res de l'altre món, però ja és algo!,no?
__________________________________________

Sí, parece que fue ayer que nacía nuestra pequeña. Ahora ya empieza a tener la boca llena de dientes, gatea como un rayo, y ya manda donde quiere ir y que quiere coger. Ahora ya tiene 14 meses ... y celebraremos sus 365 primeros días de vida con una fiesta preciosa, llena de familia y amigos!
3 meses antes mi cabeza empezó a dar vueltas. Pensaba, buscaba ideas ... y de fondo los comentarios de mi marido diciéndome que me había vuelto loca !!!! Y es que es cierto que Paula se enteró de poco, pero ¿y qué? No se merece una fiesta como toca ??? Claro que sí !!!
Los molinillos de viento fueron los protagonistas. A partir de esta idea todo fue surgiendo.
Debo decir que el mes de febrero, es un mes poco agradable. Hace frío y las cosas no lucen tanto como quisieras. Ojala hubiera podido montar la fiesta en el exterior, un día de solecito y calor. Pero esto era el único que no podía controlar, por lo tanto me aguanté y resignada, acepté que la fiesta de Paula será en un lugar cerrado.
A simple vista parece que hay poco hecho, pero aiiiii ... cómo cambian las cosas! Montar una fiesta con una pequeña de un año es todo un reto!
Aún así no faltaba nada. Mesa llena de comida, photocall, fotos de cada mes ...
Sólo me faltó una cosa: tiempo. Tiempo para poder hacer fotos en condiciones de todo lo que había hecho.

Así que comparto con vosotros algunas de las fotos que hice yo y mi madre (que las hizo con toda la buena intención ). No son nada del otro mundo, pero ya es algo!, ¿No?








No hay comentarios:

Publicar un comentario