27 abr 2016

POTETS D'ANIMALETS - Botecitos de animalitos

Aprofitant que na Paula feia un any, i tota la família era a Menorca, varem decidir batejar-la. Una cosa senzilla i molt familiar.
Però em feia il.lusió donar un detall. Després de pensar-ho molt, em vaig decantar per comprar pots de vidre i aferrar animalets. Pintar-ho i dintre posar "nubes minis", dels colors dels confits típics.
Sa veritat, no em volia complicar... i al final, com sempre, em vaig ben liar!
____________________________________

Aprovechando que Paula hacía un año, y toda la familia estaba en Menorca, decidimos bautizarla. Algo sencillo y muy familiar.
Pero me hacía ilusión dar un detalle. Después de pensarlo mucho, me decanté por comprar botes de cristal y pegar animalitos. Pintarlo y dentro poner "nubes minis", de los colores de los confites típicos.
La verdad, no me quería complicar ... y al final, como siempre, me lié!






Això sí, amb l'excusa em vaig quedar amb dos potets que ara utilitz per guardar cosetes de na Paula!
________________
Eso sí, con la excusa me quedé con dos botes que ahora utilizo para guardar cositas de Paula!

No hay comentarios:

Publicar un comentario