29 jun 2016

LLIBRETA DE NOTES - Libreta de notas

Un dels moments més importants i durs d'aquest any va ser quan vaig acabar el meu permís de maternitat  i em vaig incorporar a la feina. Tot un drama.  
Vaig passar d'estar les 24 hores del dia  aferrada a na Paula, a deixar-la el matí i fins el migdia no tornar-la a veure. El temps no passava i el matí es feia etern. Mentre jo era a la feina, pensant amb ella... Na Paula descobria el que era l'escoleta. Espais i juguetes noves, amics amb qui descobrir el món i una mestra dolça que es convertia en els meus ulls per vigilar-la i les meves mans per acariciar-la quan fos necessari. 
A ella li agrairem sempre la tranquil.litat que ens ha donat i les ganes amb les que ha anat sempre la nostra petita a l'aula dels peixets!
Per això el curs que ve, més i millor!!!
------------------------------
Uno de los momentos más importantes y duros de este año fue cuando terminé mi permiso de maternidad y me incorporé al trabajo. Todo un drama. Pasé de estar las 24 horas del día pegada a Paula, a dejarla por la mañana y hasta el mediodía no volverla a ver. El tiempo no pasaba y la mañana se hacía eterno.
Mientras yo estaba en el trabajo, pensando en ella ... Paula descubría lo que era la guardería. Espacios y juguetes nuevos, amigos con los que descubrir el mundo y una maestra dulce que se convertía en mis ojos para vigilarla y mis manos para acariciarla cuando fuera necesario. A ella le agradeceremos siempre la tranquilidad que nos ha dado y las ganas con las que ha ido siempre, nuestra pequeña en el aula de los pececillos! Por esto el curso que viene, más y mejor !!!




Na Paula va descobrir per primera vegada les aquarel·les, i va ser tot un èxit! 
___________
Paula descubrió por primera vez las acuarelas, y fue todo un éxito!



 Marcadores de páginas.
_________
Marcadors de pàgines.


Un sobre on guardar etiquetes, petits papers...
__________
Un sobre donde guardar etiquetas, pequeños papeles...





1 comentario:

  1. És preciosa aquesta llibreta!!! la portada m'encanta són segells?embossing? que tinguis un bon estiu creatiu.

    Carol

    ResponderEliminar