1 jun 2016

MACABEO EL CORDERO

Ja fa temps em varen regalar un llibre per crear ninots. Era el meu inici al món de la costura i em va fer moltíssima il·lusió. En aquell moment vaig fer en "Casimiro el Cuco" ( ho recordau?). Llavors em vaig aturar i fins que no em va començar a creixer la panxa, no em va tornar a entrar el cuquet de fer-ne més.
En aquest cas vaig fer en Macabeo el cordero. Un ninot suau, amb una orelles grosses i un mocador en el coll. 
_____________________
Hace tiempo me regalaron un libro para crear muñecos. Era mi inicio en el mundo de la costura y me hizo muchísima ilusión. En ese momento hice "Casimiro el Cuco" (¿os acordáis?). Entonces me detuve y hasta que no me empezó a crecer la barriga, no me volvió a entrar el gusanillo de hacer más.
En este caso hice Macabeo el cordero. Un muñeco suave, con una orejas grandes y un pañuelo en el cuello.





No hay comentarios:

Publicar un comentario