20 jul 2016

365 DIES DE FELICITAT- 365 días de felicidad

Ja han passat més de 365 dies, però seguim amb la mateixa felicitat, i és que la  petita de la casa ens carrega d'energia a tota la família. Per això quan va fer l'any, vaig crear unes llibretes per regalar a les avies per així tenir un record de cada mes viscut. Increïble com canvia en cada foto!! ( si vos ho heu perdut, clicau aquí).
La llibreta d'avui és la que vaig fer per na Paula, per guardar dins la seva "capsa del temps" ( capsa que encara que no tenc feta, i em cau la cara de vergonya,vaig guardant cosetes per posar dintre).
_________________
Ya han pasado más de 365 días, pero seguimos con la misma felicidad, y es que la pequeña de la casa nos carga de energía a toda la familia. Por eso cuando hizo el año, creé unas libretas para regalar a las abuelas para así tener un recuerdo de cada mes vivido. ¡¡Increíble como cambia en cada foto !! (Si os lo habéis perdido, pinchad aquí).
La libreta de hoy es la que hice para Paula, para guardar dentro de su "caja del tiempo" (caja que aunque no tengo hecha, y se me cae la cara de vergüenza, voy guardando cositas para poner dentro).




Aviat veureu les altres dues, que també quedaren precioses!
__________
Pronto veréis las otras dos, que también quedaron preciosas!

No hay comentarios:

Publicar un comentario