12 oct. 2016

GUARDIOLA DE BOTONS - Hucha de botones

Aquest estiu he anat fent cosetes per na Paula ( encara que menys de les que hagués volgut). Qualsevol cosa servia per crear una nova jugueta i un nou motiu per estar distretes i passar les hores de molta calor.
Fa temps vaig comprar uns botons de fusta molt grossos, record que va ser a Valladolid, i na Paula estava dins la meva panxa... No sabia per a que ho empraria, però sabia que un moment o un altre ho faria. El moment va arribar aquest estiu. Una guardiola de botons!! Un pot per practicar la motricitat fina i a la vegada fer moooolt de renou!
____________________
Este verano he ido creando cositas para Paula ( aunque menos de las que hubiese querido). Cualquier cosa servía para crear un nuevo juguete y un nuevo motivo para estar distraídas y pasar las horas de mucho calor.
Hace tiempo compré unos botones de madera muy grandes, recuerdo que fue en Valladolid, y Paula estaba en mi barriga ... No sabía para que lo utilizaría, pero sabía que un momento u otro lo haría. El momento llegó este verano. Una hucha de botones !! Un bote para practicar la motricidad fina y al mismo tiempo hacer muuuucho ruido!







No hay comentarios:

Publicar un comentario en la entrada