9 nov. 2016

SEMPRE RECORDAREM... -Siempre recordaremos...

Record amb carinyo tots els moments viscuts a la meva escoleta Tramuntana. Principalment record les persones que hi havia cada dia en aquell espai tan màgic, ja siguin alumnes com mestres. Entre ells la nostra gran directora, na Gemma, que el curs passat va ser el darrer que passava a Tramuntana, i no podiem deixar passar tot el que havia fet per l'escola, pels alumnes i pels mestres. 
Una molt bona mestra i per damunt de tot una GRAN persona.

Per això varem voler fer-li un record precios, que pogués guardar i mirar sempre. Cada alumne de l'escola li va dibuixar una situació que li recordés a ella. La veritat que la creativitat i imaginació dels més petits és sorprenent.
Llavors, jo em vaig encarregar juntar-ho tot i crear aquesta llibreta. 
Molta sort dire!
_______________
Recuerdo con cariño todos los momentos vividos en mi guardería Tramuntana. Principalmente recuerdo las personas que había cada día en ese espacio tan mágico, ya sean alumnos como maestros. Entre ellos nuestra gran directora, Gemma, que el curso pasado fue el último que pasaba a Tramontana, y no podíamos dejar pasar todo lo que había hecho por la escuela, los alumnos y los maestros.
Una muy buena maestra y por encima de todo una GRAN persona.

Por eso quisimos hacerle un recuerdo precioso, que pudiera guardar y mirar siempre. Cada alumno de la escuela le dibujó una situación que le recordara a ella. La verdad que la creatividad e imaginación de los más pequeños es sorprendente.
Entonces, yo me encargué juntar todo y crear esta libreta.

Mucha suerte dire!










1 comentario: