29 mar 2017

CUINETA DE NA PAULA-Cocinita de Paula

Hola a tots!!!
Enguany els Reis Mags varen arribar molt carregats. La veritat que una vegada passades les festes i en fred, vàrem pensar: Hauran vingut MASSA carregats? Possiblement sí, i per rematar iniciam l'any amb Reis i aniversari... Però també sabem que ara na Paula és una esponja i necessita estímuls de tot tipus. M'encanta que jugui, i com més millor. No sempre ho té tot al seu abast, li amag algunes coses o les tenim repartiden en diferents zones de la casa ( ja sabeu que vivim a un triplex), i la veritat quan descobreix alguna cosa que teniem amagada, sembla nova. Ara fins el Nadal de l'any que ve, descansarem de "regals", així que és important administrar-ho bé. 
Avui coneixereu la cuineta de na Paula. És la famosa cuineta d'Ikea Duktig, que tant de moda està. I encara més "tunetjar-la". He de reconèixer que volia pintar-la i fer-li mil canvis, però una vegada la vàrem veure... tant el meu home com jo vàrem veure clarament que no necessitava canvis, que era perfecte per l'estil nòrdic de casa. Així que l'únic que vàrem fer va ser afegir dos llums (Stötta, els podreu trobar a Ikea) que s'encenen amb el moviment de la mà. Això a na Paula la va enamorar! Poder cuinar el vespre, sense tenir tots els llums encesos de la sala, és un luxe!
______________________
Hola a todos !!!
Este año los Reyes Magos llegaron muy cargados. La verdad que una vez pasadas las fiestas y en frío, pensamos: ¿Habrán venido DEMASIADO cargados? Posiblemente sí, y para rematar iniciamos el año con Reyes y cumpleaños ... Pero también sabemos que ahora Paula es una esponja y necesita estímulos de todo tipo. Me encanta que juegue, y cuanto más mejor. No siempre lo tiene todo a su alcance, le escondemos algunas cosas o repartimos en diferentes zonas de la casa (ya sabéis que vivimos en un triplex), y la verdad cuando descubre algo que teníamos escondido, parece nueva. Ahora hasta la  próxima Navidad, descansaremos de "regalos", así que es importante administrarlo bien.
Hoy conoceréis la cocinita de Paula. Es la famosa cocinita de Ikea Duktig, que tan de moda está. Y aún más "tunearla". Tengo que reconocer que quería pintarla y hacerle mil cambios, pero una vez la vimos ... tanto mi marido como yo vimos claramente que no necesitaba cambios, que era perfecta para el estilo nórdico de casa. Así que lo único que hicimos fue agregar dos luces (Stötta, las podéis encontrar en Ikea) que se encienden con el movimiento de la mano. ¡Esto a Paula la enamoró! Cocinar la noche, sin tener todas las luces encendidas de la sala, ¡es un lujo!







No hay comentarios:

Publicar un comentario