15 mar 2017

FESTA DEL BOSC 2 ANYS!- Fiesta del bosque 2 años!

Hola a tots! Ja som aquí!!!!!
Quines ganes tenia de tornar estar asseguda davant l'ordinador actualitzant el meu raconet d'inspiracions!
Pel gener vaig decidir aturar, s'acostaven mesos mogudets i necessitava temps per la meva família i per a jo. I he decidit tornar avui, un dia molt especial, el dia que aquest bloc fa 6 anys! ( qui m'hagués dit que aguantaria tant!!) 
I quina millor manera que amb la festa dels DOS ANYS de sa nostra petita Paula.
Enguany ha estat diferent. A casa, de dia,  més tranquils, amb amics... I sí, no vaig poder evitar fer de les meves.  Enguany veureu que hem fet dues festes, una a Menorca i l'altra a Mallorca.
La de Menorca no em vaig poder resistir... i la temàtica va ser "el bosc". 
Benvinguts de nou!
________________
Hola a todos! Ya estamos aquí !!!!!
Qué ganas tenía de volver a estar sentada ante el ordenador actualizando mi rinconcito de inspiraciones!
En enero decidí parar, se acercaban meses moviditos y necesitaba tiempo para mi familia y para mi. Y he decidido volver hoy, un día muy especial, el día que este blog hace 6 años! (Quien me hubiera dicho que aguantaría tanto !!)
Y qué mejor manera que con la fiesta de los DOS AÑOS de nuestra pequeña Paula.
Este año ha sido diferente. En casa, de día, más tranquilos, con amigos ... Y sí, no pude evitar hacer de las mías. Este año veréis que hemos hecho dos fiestas, una en Menorca y otra en Mallorca.
En la de Menorca no me pude resistir ... y la temática fue "el bosque".
Bienvenidos de nuevo!



En aquesta pàgina de la meva bullet journal,  vaig anar anotant idees per la festa.
___________
En esta página de mi bullet journal, fui anotando ideas para la fiesta.


Vaig disfrutar moltíssim de la creació d'aquesta festa, fins i tot molt més de quan va fer un any. Supos que els nirvis i la pressió del primer aniversari varen ser molt més potents que en aquest segon. 

Què trobau?, vos agrada?? ;)
________________________
Disfruté muchísimo de la creación de esta fiesta, incluso mucho más de cuando hizo un año. Supongo que los nervios y la presión del primer aniversario fueron mucho más potentes que en este segundo.

¿Qué os parece?, ¿os gusta ?? ;)





1 comentario:

  1. M'encanta !!!! com tot el que fas.
    Besitos guapa i benvinguda de nou.
    Susana

    ResponderEliminar