20 sept 2017

NOU TALAQUET PER DUR EL BERENAR- Nueva bolsita para la merienda

Hola!!!
Avui torn amb una nova entrada, també molt escolar... el talaquet de na Paula per dur el berenar. Com diu ella,  per dur el seu panet! ;)

Enguany he decidit fer-li un talaquet més petit del que li havia fet fins ara, per dur només el berenar i així poder-lo guardar dins la motxileta. Que a dia d'avui vos puc contar que la duu cada dia, i no se la lleva per res! Així que sóc feliç!! 
_________________________
Hola !!!
Hoy vuelvo con una nueva entrada, también muy escolar ... la bolsita  de Paula para llevar la merienda. Como dice ella, para llevar su panecillo! ;)

Este año he decidido hacerle una bolsita más pequeña de lo habitual, para llevar sólo la merienda y así poder guardarlo en la mochilita. Que a día de hoy os puedo contar que la lleva cada día, y no se la quita para nada! Así que soy feliz !!

Vaig agafar una retall de tela llisa, de color rosa, i li vaig posar vinil blanc, amb figuretes de menjar. La majoria d'ells na Paula els reconeix i li fa moltíssima gràcia! A més del seu nom, perquè no ho pugui perdre. 
________________
Cogí una retal de tela lisa, de color rosa, y le puse vinilo blanco, con figuritas de comida. La mayoría de ellos Paula los reconoce y le hace muchísima gracia! Además de su nombre, para que no lo pueda perder.



Dintre li vaig posar plàstic transparent( la tìpica estovalla de plàstic, el que deim "Hule"). Aquesta manera no es tacarà d'oli o d'altres aliments. 
_____________________
Dentro le puse plástico transparente (el  típico mantel de plástico, lo que le llamamos "Hule"). De De esta manera no se manchará de aceite o de otros alimentos.

No puc acabar sense comentar-vos que aquests dos preciosos contes que surten a la foto són de quan la meva germana i jo érem petites. És titulen : "Mi casa" i " A la cama", són contes alemans, editats els anys 80,  i em sorprèn moltíssim com ja transmetien l'educació montessori. Na Paula està enamorada dels dos, i gràcies a ells na paula es sent molt identificada amb la protagonista i intenta imitar-la! ( rentar-se les dents, dutxar-se, menjar... de manera autònoma). No hi ha res com un bon conte!
___________________________
No puedo terminar sin comentaros que estos dos preciosos cuentos que salen en la foto son de cuando mi hermana y yo éramos pequeñas. Es titulan: "Mi casa" y "A la cama", son cuentos alemanes, editados los años 80, y me sorprende muchísimo como ya transmitían la educación Montessori. Paula está enamorada de los dos, y gracias a ellos Paula se siente muy identificada con la protagonista e intenta imitarla! (Lavarse los dientes, ducharse, comer ... de manera autónoma). ¡No hay nada como un buen cuento!

No hay comentarios:

Publicar un comentario