4 oct 2017

TRES MESOS AMB 3rB - Tres meses con 3ºB

El curs passat vaig ser tutora d'un grup de 3r, i després de molts d'anys, vaig demanar una practicant (alumnes de la universitat que vénen al centre per fer pràctiques). He de reconèixer que vàrem tenir molta sort, tant els meus alumnes com jo mateixa, perquè vàrem tenir una futura mestra excel·lent! Per aquest motiu, després de xerrar-ho amb el grup, tots teníem molt clar que es mereixia portar-se a casa una record de tots nosaltres. Em vaig oferir a fer un àlbum per guardar totes aquelles paraules, desitjos i dibuixos tan valuosos que els fillets /es de l'aula li dedicarien a ella, per tal que ho pogués guardar per sempre. 
____________________

El curso pasado fui tutora de un grupo de 3º, y después de muchos años, pedí una practicante (alumnos de la universidad que vienen al centro para hacer prácticas). Tengo que reconocer que tuvimos mucha suerte, tanto mis alumnos como yo misma,porque  tuvimos una futura maestra excelente! Por este motivo, después de charlar con el grupo, todos tubimos muy claro que se merecía llevarse a casa un recuerdo de todos nosotros. Me ofrecí a hacer un álbum para guardar todas aquellas palabras, deseos y dibujos tan valiosos que los niños / as del aula le dedicarían a ella, para que pudiera guardarlo para siempre.












No hay comentarios:

Publicar un comentario