13 jul 2011

POM POM PER DECORAR REGALS


A jo, personalment, m'encanta rebre un regal amb un embocall que resalti i que sigui polit! No fa massa temps en vaig fer un i aquest va ser el resultat.Un resultat senzill però que em va encantar! Un simple pom-pom de paper de seda blanc(trobareu el tutorial aquí), i un segell fet per jo mateixa de "goma-eva" imitant una targeta. A la persona que va rebre el regal li va agradar moltíssim! i jo ja em vaig donar per satisfeta! 
____________________________
Yo, personalmente, me encanta recibir un regalo con un envoltorio que resalte y que sea bonito! No hace demasiado tiempo hice uno y ese fue el resultado.Un resultado sencillo pero que me encantó! Un simple pom-pom de papel de seda blanco (encontraréis el tutorial aquí), y un sello de propia creación de goma-eva  imitando una tarjeta . 
A la persona que recibió el regalo le gustó muchísimo! y yo ya me di por satisfecha!

No hay comentarios:

Publicar un comentario