22 feb 2013

DISSENY 1 DE L'ARBRE- diseño 1 del árbol

El dia que em varen demanar per fer l'arbre, la meva resposta va ser ràpida: sí!! Em feia moltes ganes i a la vegada un poc de pressió. Havia de quedar bé! Per això abans de començar l'aventura , vaig fer dos dissenys , amb aquarel·la, perquè els futurs pares es fesin la idea, i em diguessin exactament que era el que volien.
Unes fulles per aquí, unes línies per allà... i el resultat final ja el coneixeu!( no? clica aquí i ho veuràs)
Aquest va ser el primer disseny...
____________________________
El día que me pidieron para hacer el árbol, mi respuesta fue rápida: ¡sí! Me hacía muchas ganas y a la vez un poco de presión. ¡Quería que quedará bien! Por eso antes de comenzar la aventura, hice dos diseños, con acuarela, para que los futuros padres se hicieran la idea, y me dijeran exactamente  que era lo que querían.
Unas hojas por aquí, unas líneas por allá ... y el resultado final ya lo conocéis! (¿no? clica aquí y verás)
Este fue el primer diseño ...



No hay comentarios:

Publicar un comentario