23 oct 2013

UN PROJECTE CONVERTIT EN REALITAT- un proyecto convertido en realidad

No penseu que us tenc oblidades! Però ara he deixat aparcat el cosir, l'scrap, les actualitzacions de bloc... per fer net, montar mobles i fer realitat un somni comú amb la meva parella: LA NOSTRA CASA. 
Tenc moltes ganes de tenir-ho tot llest i poder-vos contar i mostrar el meu raconet 100% "777"!
 Com veureu a les fotos, tenc una parella que val un món i no sé perquè... però encara que sembli  increïble entén les meves paranoïes, il·lusions... i per rematar m'ajuda a fer-los realitat amb una rialla a la boca i amb paraules plenes d'amor. 
Ei! però no penseu que jo només mir! De tant en tant, també faig un poc de feina! ;)
________________________
No penséis que os tengo olvidadas! Pero ahora he dejado aparcado el coser, el scrap, las actualizaciones del blog ... para limpiar, montar muebles y hacer realidad un sueño común con mi pareja:
 NUESTRA CASA.
Tengo muchas ganas de tenerlo todo listo y poderos contar y mostrar mi rinconcito 100% "777"!
  Como veréis en las fotos, tengo una pareja que vale un mundo y no sé porque ... pero aunque parezca increíble entiende mis paranoias, ilusiones ... y para rematar me ayuda a hacerlos realidad con una sonrisa en la boca y con palabras llenas de amor.
Ey! pero no penséis que yo sólo miro! De vez en cuando, también hago un poco de trabajo! ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario