4 nov 2013

SCRAP DE REVISTA


Buuffff ja sóc aquí un altre cop! Plena de felicitat...perquè ja he fet el canvi de casa, i després de tanta locura començ a tenir les coses en ordre!!!!!!!
 L'únic problema és que de moment no tenc internet a casa :(, però crec que me les podré arreglar per anar actualitzant des del pis antic ( així li faré alguna visita de tan en tant).

Començ una nova etapa de la meva vida, i segurament es veurà reflexada en el bloc. Així com vagi fent fotos us aniré mostrant el meu nou lloc d'inspiracions. Un lloc que el compar amb un full en blanc on puc plasmar tot allò que s'em passi pel cap! un vertader plaer per les meves mans, ulls i cap!

Dilluns d'inspiracions... on aprofit per mostrar-te un trosset de la revista d'scrap on es va publicar un tutorial fet meu. Vos anim a que visiteu el bloc , tant si vos agrada el món d'scrap com no. Allà trobareu moooltísssimes idees!

nota: notaràs la meva falta d'internet principalment al facebook, però no et preocupis, sempre que pugui aniré informant de les noves publicacions!
_____________________________
Buffff ya estoy aquí otra vez ! Llena de felicidad ... porque ya he hecho el cambio de casa, y después de tanta locura comienzo a tener las cosas en orden ! ! ! El único problema es que de momento no tengo internet en casa : ( , pero creo que me las podré arreglar para ir actualizando desde el piso antiguo ( así le haré alguna visita de vez en cuando) .
Comienzo una nueva etapa de mi vida , y seguramente se verá reflejada en el bloque . Así como vaya haciendo fotos os iré mostrando mi nuevo sitio de inspiraciones . Un lugar que lo comparo con una hoja en blanco donde puedo plasmar todo lo que se me ocurra! un verdadero placer para mis manos , ojos y cabeza!
Lunes de inspiraciones ... donde aprovecho para mostrarte un trocito de la revista de scrap donde se publicó un tutorial hecho por mí . Os animo a que visite el blog , tanto si os gusta el mundo de scrap como no . Allí encontrará muchiiiiiiiiiisssimaas ideas !


nota : notarás mi falta de internet principalmente en el facebook , pero no te  preocupes , siempre que pueda iré informando de las nuevas publicaciones !




No hay comentarios:

Publicar un comentario